Aktivite

Polonezköy Turu Günübirlik

Sabah saat 06:00’da Beylikdüzü Shell Benzin İstasyonu’ndan hareket ediyoruz. Ardından saat 07:00’de Merter Metro istasyonu otoparkında buluşuyoruz ve saat 07:30’da Gayrettepe Metro İstasyonu’nun karşısında, Denizbank yanında buluşuyoruz. Saat 08:00’de ise Kadıköy Evlendirme Dairesi Önü’nde buluşarak konforlu otobüslerimizle Polonezköy’e doğru yolculuğumuza başlıyoruz.

Polonezköy’e ulaştığımızda, Cumhuriyet Köyünde muhteşem bir köy kahvaltısıyla güne başlıyoruz. Ardından Polonezköy’ün güzelliklerini keşfetmek için Polonezköy Kültür Evi, Atatürk Evi ve Meryem Ana Kilisesi gibi yerleri geziyoruz. Polonezköy, doğal ve bakir güzellikleriyle ünlü bir doğa cennetidir.

Polonezköy ile ilgili gezebileceğiniz tüm yerleri Polonezköy Gezilecek Yerler sayfamızda bulabilirsiniz.Veya Polonezköy Hakkında sayfamızda da diğer tüm bilgilere ulaşabilirsiniz.

Polonezköy gezimizin ardından Şile’ye hareket ediyoruz. Şile, doğal ve tarihi güzelliklere ev sahipliği yapan şirin bir balıkçı kasabasıdır. Şile’de Ağlayan Kaya, Şile Feneri ve Şile Kalesi gibi yerleri görerek fotoğraflıyoruz. Şile şehir merkezinde serbest zaman veriyoruz ve alışveriş yapma imkanı buluyoruz.

Sonraki durağımız ise Ağva olacak. Ağva’da Göksu Deresi üzerinde bulunan mekanları fotoğraflıyoruz (ekstra) ve ardından Ağva merkeze geçiyoruz. Ağva’da serbest zaman vererek bu güzel bölgenin keyfini çıkarabilirsiniz.

Dönüş yolculuğuna başlamadan önce Mavi Koy ve Akçakese Köyü’ne uğrayarak kısa fotoğraf molaları veriyoruz. Sonrasında İstanbul’a dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. İstanbul’da siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalarda bırakarak, bir sonraki organizasyonda buluşmak dileğiyle sizlere veda ediyoruz.